آشنایی با پرچم اهتزاز
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

امروزه پرچم  چه به صورت یک پارچه و چه به صورت یک نشانه  ویا به صورت یک طرح گرافیکی،  نمادهویت ملی، اقتدار و صلابت هر کشوری به حساب می آید و در مراسم ها، مسابقات و تشریفات علمی، ورزشی، مذهبی ، سیاسی و... وبه منظور رسمیت بخشیدن به آن پرچم هر کشوری به نمایش گذاشته می شود. حتی در این گونه مراسم ها پرچم های متناسب با برند، نهاد و سازمان و شرکت های مختلف به عنوان یک نماد و برای  تبلیغ به اهتزاز در می آیند.

 بر طبق اصل هیجدهم قانون اساسی، پرچم جمهوری اسلامی ایران به رنگ های سبز( دربالا) و سفید( دروسط) و سرخ (درپایین) با علامت مخصوص جمهوری اسلامی ایران( به رنگ سرخ در وسط پرچم وروی متن سفیدقرار می گیرد) و شعار الله اکبر(22 بار به صورت حاشیه در مرز رنگ سبز و سرخ با رنگ سفید تکرار می شود) ، از جنس  نخ پنبه ای خالص سفید و مرسریزه شده یا مخلوط پنبه پلی استر و ویسکوز پلی استر ودردوازده اندازه ، با نسبت طول به عرض 7 به 4 تولید می شود.

به پرچم اهتزاز پرچم افراشته نیز گفته می شود. پرچم اهتزاز یکی از پرچم های ملی بشمار می آید که هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم کاربرد فرهنگی و تشریفاتی و...را دارا می باشد. از نگاه تبلیغاتی ساخت پرچم اهتزاز به دلیل برخورداری ازنمایی وسیع می تواند به عنوان یکی از مهم ترین ابزارها و المان ها  برای شناساندن ودر معرض بازدیدعموم قراردادن نوع کسب و کار، محصولات تولیدی و... شرکت ها و موسسات به شمار رود.

پرچم های اهتزاز را در فضای باز به صورت افقی و یا عمودی مورد استفاده قرار می دهند که در ابعاد و اندازه های استاندارد ویا اندازه های مورد دلخواه قابل تولید و چاپ می باشند.  روی پرچم اهتزاز می توان لوگو، شعار تبلیغاتی، نام برند تجاری و…را چاپ کرد. طراحی پرچم اهتزاز در نشانه ساز توسط افراد مجرب و متخصص انجام می شود.





:: برچسب‌ها: ساخت پرچمxسفارش پرچمxقیمت پرچم رو میزیxپرچم اهتزازxپرچم تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: